Onsdag

Hej hej
Idag är det onsdag och jag jobbar till 19... det är ju så fint väder vill vara ute =D
Hoppas det är bra väder i helgen då jag är ledig.
Träffade söta sonenta i måndags, så kul att träffa henne ,det var jätte länge sedan,
vi ska träffas tisdag och nu måste vi se till att det blir av =P hahaha

Har även pratat med min mor och far som är i Thailand....... Dom har det så varmt och skönt. jag vill oxå... =)
Dom berättade om en lite apa som nån på stranden ägde, dom ville att han skulle bada men han var inte nå sugen på det ,så han dalade ner på backen och blev helt le lös =) så dom fick dra ner honom till vattnet haha så söt! =)

JAG VILL HA SOMMAR! och dessa goda gubbar



=D nej nog för nu ha det bra

Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Dom där gubbarna såg ju mumma ut! =)

2009-04-01 @ 20:03:25
Postat av: Eva

Ja du tess, det e ju inte så jätte långt kvar nu.. håll tummarna att det går fort =P Men man blir ju riktigt sugen när man ser bilden =D

2009-04-02 @ 22:21:22
URL: http://misssweetsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0