Tisdag..

Vaknade tidigt.. gick upp städade lite haha kan verkligen inte sova när jag e ledig, helt omöjligt..
När jag städat klart började jag göra mig iordning, skulle träffa Sonenta kl 11:30..
Nästan färdig vid 09:00, tittade på klockan, suckade lång tid kvar, Men då kom det ett mess från miss Sonenta hon slutade tidigare =D yeeeeyyyy hon kom hit tidigare.. Tittade runt lite i huset ,sen drog vi till henne för att sen dra ner på stan för att käka lunch... Gott och riktigt kul =) Tack gumman det var kul, måste vi absolut göra om snart igen!!
Hoppas att frun din blir glad för din present =D
Nu sitter jag här ska ut till Andreas nu han håller på med sin bil, sen blir det promenad i  solen =D mysigt..
Hörs.. Ha en super fin dag
Kram



Do you recognize  yourselves??
Alla har vi apat oss.. vissa seriösa, vissa mindre seriösa =P

Kommentarer
Postat av: sonenta

UNDERBART!!

2009-04-07 @ 17:08:53
Postat av: sonenta

UNDERBART!!

2009-04-07 @ 17:10:00
URL: http://zoleroo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0