Nu var det kväller...

Idag har jag träffat Emma å sötase lilla Mollie <3 ååå hon e ju helt underbar.. =D
satt hemma hos henne och pratade å fikade, super mysigt var det, väntade på att Maggan skulle bli klar för en bilfärd ner på stan, Hon fyller år idag så det blev tabben,! Träffade underbara Sonenta oxå-... saknat dig massor jue!! Vi måste ta en fika någon dag "and catch up"!

Nu sitter jag och pratar med min underbara kusin Felicia http://feliiziiad.blogg.se/ =) hon har problem med internett...OCH HON ÄR GALEN!!!! Hon sitter och hotar datorn hahah x) hahaha SABOTAGE.......................!! citat "Vad e detta?" Sötis.. ;)
Så kul hon flyttar på tis, ska bli så kul och åka dit och kolla hur det ser ut!! =D *Längtar*

Jag skulle ha lagat mat idag....... Men...... Gissa vad.......!! Jag orkar inte hahah skräll x) så det får bli donken när kärleken slutar...Men imorrn då ska jag laga god mat............. Men vad vet jag inte, det visar sig imorrn vad man e sugen på..
Jag hatar verkligen att diska... HATAR det!! haha måste övertala Andreas att vi ska skaffa diskmaskin... japp det är mitt nästa mål.. =D

Nej nu ska jag koncentrera mig på att prata med min kusin.. vi skrattar hysteriskt höhö

Ha en super bra kväll


Kommentarer
Postat av: felicia

SABOTAGE, THAT'S IT! Men gissa vad....... internet funkar igen :D wiiihoow <3

2009-08-21 @ 22:24:51
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: sonenta

tycker jag absolut gumman =)

2009-08-26 @ 18:08:12
URL: http://soisarma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0