Vad säger man???

SABOTAGE....... MItt nya ord.. and i love it..
Har jobbat så fötterna blöder, men nu ser butiken fin ut...
Fick oväntat besök idag av en gamal kolega =D och jag blev överlycklig... gud vad jag har saknat den där spättan..hon har tyvärr gått i pension, men hon såg ut att ha det bra!

Nu sitter jag å väntar på att kärleken ska komma hem.. saknar bejbi massor....<3



ska göra mat nu tänkte jag så han får något att äta.... jag vet jag är underbar..... ;P
blir varma mackor idag mumma!
Imorrn är jag ledig... SÅ skönt.. Men ska ner på stan å springa lite jobb ärenden ialla fall.. Ja man har ju svårt att släppa jobbet.. Men så är det väll när man älskar sitt jobb..

DRESSMANN RULES!!! =)

Nästa helg ska jag å Rbecca ha en dag på stan shopppa kläder å SKOOOOOR =) yes i love it.. då blir det Spicy hot och fika på Waynes.. Gott gott gott.
Nej kära vänner nu ropar spisen...
Ha en super mysig kväll! För det ska jag ha... <3

Over and out................



Kommentarer
Postat av: felicia

Haha rätta ordet ja :P Så söta ni är du och Andreas :) Och jätte fin bild på dig kusin :) <3

2009-08-21 @ 10:39:34
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0