Så då var...

Då var det fredag igen =) sitter här och kollar på The voice på 5:an, så sköna snubbar haha man kan ju inte göra något annat än att skratta både med dom och åt dom haha


Skönt att få sig ett gott skratt så här tidigt på morgonen, dagen börjar så himla bra =D
Nog om det! Tänkte lägga ut lite före och efter bilder på mitt "nya" hår.
Som jag skrev härom dagen så har jag gått och blivit red head, Tänkte visa lite hur det blev!


Så här var färgen innan...








Så vad tycker ni? jag trivs grymt bra i det ialla fall!
Färgen har gått ur lite, men ska lägga på en lite knalligare färg snart tänkte jag.. ;)
Haha köket är under arbete... Kaklet ska inte se ut så där =P
Nej nu ska jag kolla vidare på The voice
Ha den bra så länge...
xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0