Go kväll!

Sitter å msn:ar lite medans jag sitter å tittar på den där Mary så kul film =)
Haha undar hur många gånger man sett den.. många kan jag lova =D
Tänkte inte skriva så mycket mer idag e trött, sitter å tittar på kärleken... Gissa vad han gör!? jo han Sover.. och han sover djupt kan jag lova haha

Vill bara lägga ut lite bilder på jordens finaste bröllop.. så skriver jag lite mer om det nån annan dag
Belinda och Erik King <3



Brudparet..


Haha jag höll på å frysa ihjäl!



Sen blev det lite bättre =)



Marcus Tess Jag och kärleken Andreas <3



Brudparet dansar vals..  <3 mer bilder å sån blir det sen bilder tagna av  Erik Basilier

Trevlig kväll
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken fin klänning hon hade. grönt super snyggt. o så söta ni var då :D

2009-02-22 @ 19:44:53
URL: http://www.isabello.com
Postat av: Billa!

Dom känner ju jag igen! :P Jag håller med! Världens underbaraste bröllop! Men det kunde inte ha blivit annorlunda eftersom jag gifte mig med världens underbaraste man!

2009-02-23 @ 20:34:09
URL: http://thehouseofking.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0