Helt slut..

Nu sitter vi här, en fredag kväll och är helt döda haha, funderar på att åka in till stan... Hmm kanske köpa sig nått gott att äta.
Det är ju fredag... Då får man ju svulla?! Eller hur? haha skit samma klart man får..
Man lever bara en gång, och varför inte passa på och njuta av den tiden vi har det till låns.

Ibland kan jag inte sluta att undra... Finns det redan en plan för oss alla som enskilda indevider?
Existerar ödet? Eller är det bara ett sätt för oss människor att skylla ifrån oss på sånt vi inte kan sätta fingret på?
Tänker mycket på det som jag har i mitt liv, och att jag är lyckligt lottad  som har en underbar familj, vänner och en kille som tycker om mig för den jag är. Och inte minst att jag har ett jobb, och ett jobb som jag verkligen trivs med.
Man kan klaga mycket ibland, men man blir bortskämd efter ett tag, och ser inte hur bra man egentligen har det!
Ja jag har så mycket tankar haha men bättre det än att inte tänka alls ;P
Vad tror ni? Existerar ödet?

Nej nu ska jag härja lite med karln =P
Åka och köpa lite gott att äta
Ha en mysig fredag kväll
Kram

Jag älskar dig Andreas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0