Hysteriskt kul dag...

Hej!
Gud jag har haft en så grymt bra dag på jobbet.. Jag älskar verkligen mitt jobb! =)
Skönt att man hittat det yrke man verkligen brinner för.. hoppas ni som läser har gjort det ni med =)
oj oj e ialla fall helt slut, haha men d hör till annars har man inte jobbat nog ;)
Sitter nu å kollar på antikrundan haha *VARNING* fan nog dags att inse att man blitt gammal :P
Nej men det kan ju vara rätt roliga saker med, kanske skulle rota igenom skåpen hos mor å far kanske kan hitta nått kul som farmor lämnat efter sig.. Man vet ju aldrig hehe

Ja ja vad har ni läsare gjort idag då? Något kul som hänt?

Nu ska jag äta något
Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

japps :D super mysig :D ska lacka om min kankse :D tack för titten , välkommen åter ;)

2009-02-19 @ 22:08:07
URL: http://www.isabello.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0