Iskallt ute

Var precis ut en sväng för att hämta posten...Ahhh galet kallt.. Försökte få me mig katten på min lilla promenad men icke.. Han vill stanna kvar inne i värmen.. Han har ingen humor alls *flinar*
Gud vad jag längtar till sommaren å värmen.. Tills man kan vara ute i trädgården å påta i landet, klippa gräset och sånt kul.. plantera massa goda kryddor man kan ha i maten och alla färska grönsaker man kan odla fram... mmm gott gott
Men det e ju ett tag kvar tillsdess .. =/ hmm undrar om man kanske ska försöka få mamma å pappa att bygga poolen iår?! ;) Pappa vad säger du? Skulle det inte vara ganska skönt att ligga vid poolen å dricka en vodka lime i värmen?! hihi jag kan hjälpa till att gräva =D flytta på all sten med om det behövs..
ja ja det återstår att se.. ;)
Vill bara säga att jag älskar min familj så otroligt mycke.. Finns nog inte ord som kan beskriva hur mycke..
Tack för att ni alltid finns där för mig..

Sen har jag ju fått en liten kusin till ..Så söt liten tjej hon föddes på alla hjärtans dag så passande.. =D
min lilla nya kusin
Så liten å snuttig. Tänk Flisan att du har vart lika liten ;) och villken snygging du blivit ;)

Kära kusin <3
Min Snygga kusin Felicia <3 http://feliiziiad.blogg.se/
Saknar dig gumman hoppas att ni kommer å hälsar på snart.

nej nu blir det inga fler inlägg idag god natt när det väl e dax
see ya

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag kan hjälpa till att gräva å greja vid poolen! hjälper även till att använda den om de behövs! ;P

2009-02-18 @ 18:23:32
Postat av: Anonym

haha bra där då e vi två då går det snabbare =) hihi ska fan tvinga pappa att följa min blogg moahhahaha

2009-02-18 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0