Jaha då så..

Hej bloggen!
Jaha då var man i det här träsket oxå, Haha
Tar väll ett tag att komma in i det hela men det ska nog gå bra .
Så idag:
Är hemma åkt på magsjuka eller matförgiftning,kul...... NOT
Vill jobba, hatar att vara hemma så tråkigt.
Sitter här å pratar med en av mina bästa vänner Tess... vad skulle jag göra  utan er <3 Älskar er det ska ni veta...
Snart har man en veckas semester oxå. Ska måla om lite i huset å göra det lite mysigare, med ljus å lite nya gardiner!
IKEA here i come....Ska passa på att umgås lite med mina vänner oxå, blir ju inte så ofta med tanke på att man jobbar 24-7 typ.. Ska bli hur sweet som helst....... =D

Men kom på en sak......... jag fyller ju fan år snart... galet då har man bara 25 år till 50 då haha ;P
Den bästa åldern enligt många av mina vänner.. hmm undra om man ska ha jordens fest kanske? vad säger ni? vänta till sommarn å ha ute fest i solen eller ta det nu i snön? hehe
Tess jag vet nog vad du tänker ialla fall =P

Sitter å lyssnar på nya VA HITZONE 48 den e riktigt bra =) bra blandning, man blir lite party sugen.. hmm hur nu det går ihop med magsjukan haha men men
man blir väll frisk nån gång..
Nej nu ska jag lägga mig och läsa en bok.. Åter kommer lite senare.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: -felicia-

Va kul att du skaffat blogg! :D Registrera dig på bloglovin.com också så kan jag lägga till dig i listan med bloggarna jag följer. :)

Inte kul o va sjuk :( du får krya på dig snygging!<3

Hälsa Andreas :)

Miss you tooo!

Pusss!<3

2009-02-18 @ 12:40:33
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha......SOMMARFEST!!!!!!!!!!!!!! =)

2009-02-18 @ 13:05:02
Postat av: eva

SV: Tess hha jag viste väll det din lilla soldyrkare ;)

2009-02-18 @ 13:13:29
Postat av: Billa!

Jag röstar på grillfest i sommar! Kul med blogg! Ska följa den slaviskt! ;)

2009-02-18 @ 13:57:19
URL: http://thehouseofking.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0