Kissekatt blir galen....

Haha vet inte vad det flög i vår katt inatt... Han var helt galen, sprang omkring som om han brann haha.. In under sängen klättrade på undersidan och försökte dra ner mitt täcke på golvet... INTE ok Mr katt.. Haha
Tillslut fick vi leta fram en plastsäck, haha vi stoppade inte ner katten om ni trodde det, Men vi fyllde den med en massa extra täcken och la den så han inte kunde springa in under sängen. Suck så mycket jobb för att man har en katt som är galen haha. Det är som jag brukar säga, det är husses katt när han är elak och dryg och min när han är snäll *ler jätte stort* Men det stannade ju inte där, utan han fortsatte sin lilla härjarrunda när Andreas gått till jobbet vid 05:30.. Såååååå kul. Då börja han springa igen, upp på möbler hade ner saker och jama som en galning.. Försökte somna om men i det här fallet gick det inte tyvärr, så det var bara att pallra sig upp, bädda ner sig i soffan å kolla på Mtv. Morr ..
Jag har aldrig haft katt förr, och jag kan erkänna.... Jag är hundmänniska.. Men han e så söt vår lilla terrorist..
Här kommer lite bilder på Mr Maine coone..



My name is Stig.. haha här var han inte gammal. 2:a dagen med sin nya familj..



Han tyckte om att sova raklång..



Och han sov överallt.. =)


Hans älskade leksak.. Kärlek vid första ögonkast... <3



Börjar närma sig tonåren =P leker med allt han kommer åt



Börjar bli stor.. men större blir han..



Har tyvärr inte några nya kort på Mr katt, men ska ta senare så får ni se.

Trevlig dag
SEE YA
kram

Kommentarer
Postat av: -felicia-

söt han e :)<3

2009-02-24 @ 18:18:07
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0