Saknar er så otroligt!!

Jag saknar mina hundar, eller familjens hundar Stina å Kia.. Två Engelska bulldogg tjejer <3
Dom e hur goa som helst.. om jag har tur så kanske dom tar valpar på Stina ,och då vill jag ha en avels hanne!!
Gud vad kul det skulle vara, dom e ju så maffiga oxå. Man behöver då inte vara rädd att gå ut när det är mörkt ute.. Hehe
Bara det att man alltid har en som lyssnar på dig, speciellt när dina vänner tröttnat på at höra allt man ältar i all oändlighet ;P nej jag vet att ni alltid finns där.. Men det skulle se lite skumt ut om jag skulle ta på er koppel för att gå ut å gå, när jag vill ha sällskap på promenaden haha Nej nog om det här kommer lite bilder...

Stina å Kia sover.. observera att Stina kramar om sin syster <3 så söta =D
Stina å Kia sover ... Såååååå söta å lilla Stina håller om sin syster.. <3


Kia å Stia slappar i solen

Dom är oxå riktiga soldyrkare precis som Tess å alla andra ;P

Jag å Kia.. Kärlek

Jag å Kia.. Älskar den här bilden.. Önskar att det fanns en lika bra bild på mig å Stina, men hon har då  inte förmågan att sitta still ;P


Nog för nu ha d bra kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejdu!

Ja vi trillar alla hit till slut! Jag är själv total bloggnörd! Kul o se o läsa andras blogg!

Hade gott!

2009-02-18 @ 14:20:55
URL: http://brickface.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe...jag kommer ihåg när vi skulle sola hos dina föräldrar å båda 2 skulle ligga i min solstol...PÅ MIG! =) Måste följa med dig dit nån dag å hälsa på dom! va ju svinlängesen nu!

2009-02-18 @ 18:21:36
Postat av: eva

haha ja dom e ju så söta,, å kia som blev helt kär i dig =) ja vi kan ju åka dit nått i somar kanske kan styra upp nån grill kväll skulle vara ut mys..=)

2009-02-18 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0