Seg morgon med mycke snö..

Så nu har jag precis vaknat. Fattar inte varför jag inte kan sova när jag e ledig =/  vvaknar alltid vi 8-9 nånting..
Fast ska vi se positivt på det hela så får man ju ut mera av dagen =D
Sitter å funderar på om jag ska ta på mig varma kläder, slita me mig ipoden och gå ut och gå!
Skulle vara grymt skönt.
Tittade ju på det okända igår, Och jag kan inte hjälpa det, alla som känner mig vet hur nojig jag blir efter att ha sett på program med spöken. hahaha Allt konstigt som låter eller om det knakar i huset reagerar jag på haha Eva det finns inga spöken.... Eller finns det?
Jag tror kanske inte direkt på spöken, men däremot tror jag att våran energi finns kvar när vi kliver över till andra sidan.
Och att vissa människor är känsligare för denna energi, och kan därför se och känna den.. Men jag vet inte om jag tror på riktiga spöken. En vålnad som står och tittar på dig när du går genom ett slott eller en gamla herrgård.
Ja vem vet dom kanske existerar, hoppas iså fall att jag slipper träffa på dom! Haha

Sitter och tittar på resor.
Min högsta dröm är att åka till Maldiverna och dyka med mantor eller djävulsrocka som den kallas.
Jag har sagt det till Andreas att när vi gifter oss så vill jag åka dit på smekmånad. Och han verkar inte tycka att det var någon dum idé <3 *hoppas*
Men bara att kliva ut från Bungalown och direkt ner på den kritvita stranden,se det turkosa vattnet och den fina naturen som finns runt omkring dig. Gå runt ön, sitta och titta på solnedgången och se delfinerna hoppa i horisonten...Ja drömma kan man ju =D
Gud vad underbart! Mamma och pappa har vart där två gånger,dom säger att det inte en går att beskriva i bilder för det skulle inte vara rättvist mot hur det egentligen ser ut. Det är tydligen så mycket finare in real life.
Hoppas verkligen att vi åker dit.



Som sagt man bor på stranden.


Sååå fint



Tänk att träffa på den här sötnosen =)


Eller den här underbara varelsen! Mantan.

Nej nu har jag bestämt mig. Jag åker hem och hälsar på min underbara familj <3
Skriver lite senare
Ha en bra dag
kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

du kasnke har msn ist ? i butik på hälla elelr ?

2009-02-22 @ 11:21:52
URL: http://www.isabello.com
Postat av: sandra

du är välkommen att hälsa på oss också ibland.. :)

2009-02-22 @ 15:31:51
Postat av: eva

Ja det ska jag absolut.. =)

2009-02-22 @ 15:34:38
URL: http://misssweetsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0