Sol och jag ÄLSKAR det......

Har precis kommit hem från en långpromenad, Det var så skönt att komma ut och känna solens härliga strålar.. Hmm ok kanske inte värmde så mycke, men mysigt endå.. Hihi
Sen när jag kom hem kollade jag posten och vad hittade jag där........ Jo en HM-katalog!
Men inte med kläder utan inredning... ooo im in heaven.... Jag älskar inrednings tidningar.. mmmm
Tänk om man hade pengar så man kunde göra vad man vill i hemmet.. *drömmer mig bort* Då skulle jag bygga ut direkt, sen skulle jag skaffa frys me ismaskin ;) rostfri ska den va hihi
Oj vad mycket jag skulle göra..
Nej nu ska jag in i duschen..
Hörs sen
Kram



Kommentarer
Postat av: -felicia-

sv: Tack lovely! :)<3

2009-02-24 @ 17:27:26
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA

Det skulle vara roligt ifall du ville svara på Dagens fråga! Idag lyder den:

Vad är det första du skulle göra om du vann en miljon?

Hoppas du får en riktigt bra dag nu! Kramar på dig!!

2009-02-25 @ 11:09:45
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0