underbara lördag..

Så skönt att ha en helt ledig helg. Man jobbar och sliter hela veckan, men när helgen kommer så släpper man allt! Helt underbar känsla, man verkligen känner hur kroppens alla spänningar lättar mmmmm =D

Så vad har hänt idag då?? någon som gjort nått kul?

Jag och Andreas har vart ut och åkt lite bil.. skönt att bara åka runt och titta på naturen, avkopplande.
Tänkte åka förbi tess päron hon skulle hem dit och hälsa på ... Men kärleken hade för sunkiga byxor på sig så det blev inte av hihi karlar ;P Han e så söt <3

Nedräkning till 28/2 hihi då är det dax, man fyller 25 ska bli så kul =D känner på mig att det här året kommer att bli såååå mycket bättre än det förra... superb!
Måste fixa någon god mat och tårta.. undra vad man ska ha för tårta?
Vad tycker ni? har ni några förslag?
Belinda du som kan sånt där ;)

Sitter å zappar på tv:n... undra om The Hills går idag?! Jag är helt såld på den serien! En riktig tjejserie hihi
Såg att två av dom som är med i serien har gift sig heidi och Spencer, tror jag han heter om jag inte minns helt fel!
Synd för han verkar helt galen och hon kan få så mycket bättre..

Ja ja nu ska jag titta på Det okända spookey hihi
ha det bra  kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

bor också i västerås :D vart jobbar du då?

2009-02-21 @ 22:47:38
URL: http://www.isabello.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0