har inte orkat...

Har inte orkat blogga.. det e Felicia http://feliiziiad.blogg.se  som gjort min fina sida tack gumman <3
Det har hänt massor dom senaste veckorna, massor av roliga saker.. orkar ju inte skriva om  allt men kan lägga ut lite bilder så får ni se lite av det ialla fall =)


Midsommar... =)









spel och god dricka =)

då kan det bli sånna här miner ;P


Haha =P

sen var det Mammas födelsedag <3 Älskade mamma


Mamma och felicia <3


Älskade Pappa <3


Teater apa som man e =)


Haha ja det ser verkligen ut som jag käkar upp min hand =) Jag och Kärleken <3

hahah nej nog för idag nu ska jag vara lite trevlig mot karln =)
ha en toppen kväll

XoXo



Kommentarer
Postat av: felicia

sv: Jodå det har varit en bra dag på jobbet idag :) Mycket städning men så är det ju :)

Kul att du blev nöjd med sidan, va så lite så :)

Puss <3

2009-07-22 @ 15:19:01
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0