SOL!!!

ÅÅÅ det e såå fint väder idag =) man blir ju alldeles till sig!
Idag har jag lagat mat städat målat och rensat i landet.. mycket har det blivit och mer blir det =)
senare i kväll vankas blåbärs plockning å paj bakning =)



Vill bara tillängna några rader till min kära kusin Felicia!
Jag vill att du ska veta att jag är så enormt stolt över att du är min kusin "lillesyrra" ;P
Att du kämpat så väl med skolan och att du kom in på den linjen du ville!
Du ska ju bli nya Lars Wallin =D
sen finns det  en massa annat oxå så klart! hihi
Älskar dig gumsan, fortsätt att kämpa du kommer komma långt om du ger dig fan på det! Det vet jag =)

                                                               
http://feliiziiad.blogg.se/
Flisan.. <3

Nej nu ska jag ut i solen =)

ha det så bra

xoxo



Kommentarer
Postat av: felicia

Åh tack bästa kusin, blir ju rörd när jag läser det där =')<3 Du betyder jätte mkt för mig kära kusin Eva Gillberg! Och jag kommer absolut kämpa vidare, mitt nya liv börjar ju i aug nån gång haha :D

The new fashion designer, here I come! ;D haha

Puss o kram <3

2009-07-22 @ 21:37:47
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: Moster Petra

Såå go du är gumsan!<3

Ni betyder mycket för varandra o jag är såå glad att ni stöttar varandra o hoppas ABSOLUT att ni fortsätter med det :).

TACK gumsan för allt!!!

Bamsekramis <3

2009-07-22 @ 22:13:45
Postat av: eva

Kära moster.. <3 jag kommer alltid finnas där för flisan hon e ju som min lilla syster, och så kommer det vara tills jag dör.. vilket kommer vara minst 120 år =)

Finns ju hos dig med, det vet du ju ;) på din axel, sitter där och viskar att du är en bra mamma.. <3

det gör vi alla i familjen mamma, pappa, daniel, vi kommer alltid finnas hos er..

Kramar i massor



2009-07-23 @ 09:57:19
URL: http://misssweetsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0