Ledig dag 1..

Såå då var det torsdag igen då =) Nära helg, jobbar men det ska bli så otroligt kul.. Tror nog att det blir lite drag. *Hoppas* Var ner på stan i tisdags med Tess.. Lika mys som vanligt, Tack för en helt underbara dag.. =D
Vi sprang runt och letade present till lillebror som fyller på söndag.. Och jag tycker att vi hittade bra saker ;) får se vad han tycker.. Ringde hans underbara tjej Sandra http://sassla.blogspot.com/  oxå passade på att droppa in och hälsa på henne på jobbet, härligt gäng det verkar vara, haha var kul när vi var där ialla fall =D
Efter att ha härjat runt där uppe ett tag så drog vi hem till Belinda för att kolla in hennes fina mage, Barnet växer och frodas ;) kanske blivande kickboxare??!! haha blod utjutningar på njuren låter ju skönt, eller vad säger du Billa?? haha =P Hoppas att det gick bra på föräldrargruppen.. Frågade du dom där bra frågorna vi pratade om?? haha stackars Erik såg  helt vettskrämd ut.. MOhahahhahaha
Efter det drog vi till hovstalund för att gå en sväng runt svartån.. Tänkte att jag skulle tända ljus på gravarna medans jag var där.. Men... Jag tog ju med allt annat än tändaren.... SÅ TYPISKT MIG... Så vi åkte vidare
Körde hem Tess, för att sedan åka till Donken och köpa med mat hem! Gick hur bra som helst tills jag kom hem ,då tappar jag drickorna över mig.. Haha oj vad arg jag var.. Kände riktingt hur det rök ut ur örorna på mig hur rödare jag blev i ansiktet... Haha


Typ så här kände jag mig.. =P
Sen kom jag in till Andreas och då blev det bra igen,, han har en lugnande effekt på mig, Mitt allt för alltid <3
Så söt, Han tittade på mig med hundögon å sa "jag vill inte att du ska ha en dålig dag"  ÅÅÅ helt underbart söt var han..
Haha


Stina <3

Nej nog för nu..
Mtv lockar sen en promenad..
Ha en underbar dag
xoxo

Kommentarer
Postat av: felicia

awww stina är ju så sööt! =) Saknar er alla otroligt mycket! Hälsa Andreas och allihop :)

Puss & Kram

2009-05-21 @ 18:16:45
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0