piece of me...

Ojoj känner mig het...Självkänslan är på topp, sån dag idag... Det e bra! 

Haha Gud vad jag längtar till sommarn, obeskrivligt mycke.. Känna solens varma närvaro, gräset som är grönare än någonsin och blommornas doftande arom runt omkring mig , Det är verkligen bland det bästa jag vet! 
Bara att ta dagen som den kommer, vara med min kära familj och mina vänner!
Sitta ute och grilla, dricka lite goda sommardrinkar och prata lite skit..
Mmmmm Jag längtar.



Syren är en av mina favoriter.

Nu börjar man ialla fall bli lite fitt inför sommaren, And yes Iike it..
Man vill ju inte bada i vassen =P
Har lite kvar sen så..

Måste köpa några nya snygga brillor också...  Någon som sett nått snyggt?
Hojta till i så fall! Alla tipps är välkommna =)

Nej nu ska jag kolla på hockey.. Hockey tjej som man är ;)  Sverige Canada idag!! GO SWEDEN!



Hörs å ses!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Billa!

Ja det gick ju bra för sverige! :P Hehehe!



Jag älskar oxå syren! Underbar doft!

2009-05-10 @ 08:32:34
URL: http://thehouseofking.webs.com
Postat av: Anonym

sv: haha ja jag måste försöka komma upp till power meet! skulle vara så jäkla roligt :D

Haha och jag har eva abstinens =D Hälsa familjen!

kramar i miljoner!

2009-05-12 @ 21:55:27
Postat av: Felicia

sv: Jo tack det är bara fint med mig :) hur är det med dig? :)

Pussen & kramen på kusinen vitaminen

2009-05-15 @ 10:25:43
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0