SÅ GRYMT LYCKLIG!!!!

Haha som sagt fan vad jag har ett bra liv... Älskar verkligen allt med det just nu!! Har ett super bra jobb som jag älskar!
Min fästman som jag älskar över allt annat, min familj... och sist men inte minst mina underbara vänner.. <3 Ni ska bara vet hur mycke ni betyder för mig!!! Ni gör mig alltid så glad, Ni är guld värda det ska ni veta!! Utan er skulle jag inte vara något!!!
Igår blev det en dag på stan med Tess... Hade så himla kul...  =) pratade gamla minnen och provade kläder... Och ni som känner mig vet ju att jag inte kan låta bli att shoppa =D så lägger in bilder längre ner =D och som tradition så blev det spicy hot!! Mumma... Efter en hel dag på staden med Tess så drog jag hem till Tessan där vi härjade runt pratade massa kul å minnen hahahahha oj oj oj vad sa vi Tessan???!!!! Vi behöver ju inte vara oroliga för att vi inte gjort det vi velat när vi gick i plugget å tiden därefter ;) hahah FY FAN VAD VI HAR ROCKAT!!!!!!! Tack säger jag bara!! Underbara liv haha
Sen efter ett litet tag kom Emma oxå över.. Hon e ju så söt, kände när hennes lilla tjej spakade imagen ooooo längat tills hon kommer ska bli  så kul.. Emma gumman hon kommer bli den grymaste tjejen ever!! 
Tessan färgade håret på mig oxå.. blev färg över så Emma fick oxå lite blev grymt bra ;)
tittade på tv å härja lite till ,sen drog jag hem.. Blev sent men det var så himla kul!! Har saknat er tjejor så himla mycke!!

Nu sitter jag här väntar att min personal ska raportera in siffrona till regchefen. Det går bra nu! ;)
Nej nu ska jag städa lite medans jag har energin kvar =D
Ha en super kväll!!
Kram på er



Klänningen jag köpte på BikBok <3 och leggins från Ginatricot







Kram stund med Stig ;) sötisen han e inte så liten längre <3

Tjooo

Kommentarer
Postat av: sandra

Ojj! Stig ser galen ut juu!!

Vad fin klänningen var, verkligen somrig! :D

Jätte mys! Gumman tack för sällskapet idag det var roligt!=)

pussen

2009-05-09 @ 21:24:46
URL: http://sassla.bloggspot.com
Postat av: Felicia D

Gud så söt klänning :D. Tur att man snart ska till stan :).

hehe ja, spicy hot är mumma de. OM man får äta ifred utan att ha en jäkla turk som ska stirra dåva haha x) Den dagen glömmer jag ej :P

Puss & kram på dig bästa kusin! <33

2009-05-11 @ 18:12:47
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: eva

Sandra gumman jag kommer inte in på din blogg så får skriva här =)

haha ja han e lite crazyyyyy ;P men söt hihi. han å "lilla" Väs :P

Ja visst var den! i love it.. tack själv gumman.. måste göra om det snart igen.. miss you already

pussen...

2009-05-12 @ 18:53:48
URL: http://misssweetsunshine.blogg.se/
Postat av: Emilia

Snygg klänning :D

2009-05-18 @ 20:24:08
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0