God morgon!

Haha jag vet kl är 11 och jag har precis vaknat, vet inte om det är förkylningen som gör det, men jag har nog inte sovit så här länge sedan jag gick i skolan haha det är ju rätt illa! känns som om halva dagen gått. Det gör ju iofs inget när man är sjuk! Men man är ju så tidsinställd endå!

Katten ligger brevid här i soffan och spinner, låter så rogivande och lugnande på sitt sätt. Vår lilla stora Maine coon, Han är väll som en shetland sheepdog i storlek nu ungefär hehe för er som vet hur stora dom är ;P
Kommer ihåg när vi hämtade honom då var han inte stor minsan, vårat lilla bustroll

Sitter och kollar på våra bästa år.. Säger bara det hahah hjälp den här serien är skum, det har nog hänt allt i den allt från utomjordiska bortrövningar till att vara besatt av djävulen, Och alla intriger.. haha ja man gör ju allt för att få serien att fortsätta gå. 

Nej nu ska jag äta frukost/ lunch för vissa. sen blir det en bra film med lite mer te =)
skriver mer sen
Ha en bra dag
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0