Sjuk! Varning för låååångt inlägg =P

ÅÅÅ jag hatar verkligen att vara sjuk, det finns nog inget värre... Eller det gör det ju, men just nu känns det verkligen som om att det inte gör det! Har  legat med feber i flera dagar nu, blev bättre igår men inatt kom den tillbaka som ett brev på posten..Sen saknar jag jobbet jätte mycke också.. åååå jag blir tokig!! ja ja nu har jag fått klaga lite =)

Det var ett tag sedan jag skrev nu, har haft en hel del på jobbet att göra sen har vi vart på en minin semester till Öland! super mysigt var det! Hälsade på mina kära morföräldrar och moster med familj! <3 Och Min älskade kusin Felicia <3 kollade på hennes lgh i Kalmar.. japp hon har blivit Kalmarit hon ;) min lilla kusin ååå tiden går så fort.. men den var såååå fin! du har gjort ett jätte bra jobb gumman den är PERFEKT!!
Längtar redan till nästa gång vi kommer ner och hälsar på.. Saknar er redan jätte mycke.. <3
Tack mormor och morfar för att ni är så snälla, det betyder jätte mycke för mig och även för Andreas! Och skåpet vi har fått.. Det är underbart, Ni ska bara veta hur mycket det betyder för mig att vi fick det.. har så mycket minnen av det när ni bodde på bäckby och i torpet! Jag älskar det!

Morfar han lovar att nästa gång vi kommer ner så ska ni åka hoj ;) han ser fram emot det!
Han kanske tar med sin hoj, så kan du visa honom runt! =D
Då får väll du och jag mormor hitta på något kul shoppa kanske eller något annat kul.. ;)

Nu sitter jag ialla fall här i soffan dricker te och läser lite olika bloggar, Det finns jätte mycket olika bra bloggar. en av dom jag följer är faktist KanDee http://kandeedrawings.blogg.se/ Hon är super duktig kolla in hennes sida och se hennes projekt! =D
Sen följer jag ju en massa andra också så klart..

Om ett tag blir det en bra film lite mer te, och kanske sova ett tag..
Hoppas att ni har en super bra dag ialla fall..

Ha det bra
Kram 



   

En Mycket friskare jag på bilden!!! höhö



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilka otroligt vackra ögon du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0