stuvade makaroner..

Idag har det vart lugnt e fortfarande sjuk, och nu har även A blitt sjuk =/ stackars liten alla vet ju hur det är när en karl blir riktigt förkyld ;P hihi nej men det e synd om honom, han har feber och ont i halsen inge kul alls..
Blev Stuvade makaroner och kryddad falukorv idag, lätt lagat men endå gott..

Har tittat runt lite på olika bloggar och så, man har ju haft tid för det nu när var soffpotatis i över en vecka.. Och jag undrar, Varför skaffar alla blivande mammor bloggar på sidan av sina vanliga bloggar, ja en extra för graviditeten? kan man inte använda sig utav den man redan har? det måste bli krångligare och ha 2? kanske jag som inte fattar mig på det där..  haha var bara tvungen att fråga =P

Har tittat lite på Idol klipp på aftonbladet.se gud jag säger bara det tur att ett gott skratt förlänger livet ;) då lär jag leva i många år kan jag lova =P kar jag starkt rekomendera kolla idol!! =D

Nej nu blir det mer te sen film och mys med A!! <3

Ha en jätte bra kväll..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0