Tittar ut och tänker..

Haha nu sitter man här framför dumburken igen, har av någon konstig anledning väldigt svårt att slita mig.. Kan ju vara att jag är fruktansvärt uttråkad och saknade av kärleken kryper tätt in på..
Satt och kollade på 4:an nyss, det var förlossningskliniken, ibland kan det vara jobbigt att se, men kan helt enkelt inte låta bli, det är så farsinerande..Helt otroligt hur livet blir till egentligen, något så litet men endå så stort.. Ja man undrar ju hur det kommer vara?! Ja när man nu själv är där.
Tänk att jag har vart så där liten! Har jag verkligen det?! svårt att förstå.. satt och kollade igenom en massa kort härom dagen hittade ett album som jag satt ihop när jag var mindre, det var på familjen och när vi barn var små... välldigt små... och ja jag har vart så liten, helt otroligt. Liten och utan bekymmer, tog dagen som den kommer.. Som jag även försöker leva efter idag, men det är ju inte alltid så lätt.
Men mitt motto är väll endå "lev dagen som om det vore den sista, du har livet till låns och vet aldrig när det tas ifrån dig" Tänk på det, det stämmer, man ska inte haka upp sig på små bagateller. "Det man vill får man till" har vi en man inom vår koncern som säger... och ojojoj vad rätt han har..

Nej nog för nu..
Maten väntar..

Ha det bra
Kram



Hittade denna underbara bild på Google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0