Våra kära bullisar...

Här kan ni se hur dom tänker våra hundar, hittade texten från denna sida =) http://longlows.dinstudio.se/
läs och njut detta stämmer precis =D haha

Bulldoggens 10 budord

Om jag tycker om det så är det mitt

Om jag har det  munnen så är det mitt

Om jag kan ta det ifrån dig så är det mitt

Om jag hade det förut så är det mitt

Om det är mitt så kan det inte på något vis bli ditt

Om jag såg det först så är det mitt

Om jag tuggar sönder det så är bitarna mina

Om det ser ut som mitt så är det mitt

Om du leker  med något och lägger det ifrån dig så blir det omedelbart mitt

Om det är trasigt & jag inte vill ha det så kan det bli DITT

- om jag inte ångrar mig.....



 




Haha syrror delar på allt!!! Eller?!

Ha en bra kväll
Kram


Kommentarer
Postat av: Felicia - livsstil & mode

sv: Hihi jadå lite söt är den i alla fall ^^,

pussen

2009-11-10 @ 21:25:16
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0