Ännu en dag..


Ännu en dag med förkylningen.. Den börjar jag bli riktigt less på nu.. Vill tillbaka till jobbet.. Längtar tillbaka till mitt skötebarn.. haha
Nästa vecka är det ombyggnation ska bli kul... Nej  det ska bli super kul att se hur det kommer att bli! Galet!! =D

Nu längatar jag jätte mycket till ultraljudet också, ska bli så kul att se den lilla krabaten.. <3
Mycket kul att se fram emot nu, både på jobb och privat!!
ÅÅÅÅÅ.. Fast jag är sjuk så känns mitt liv så underbart just nu =)
Nej nu blir det mer te..
Ha en jätte bra dag! <3
Kram på er!


<3 Kärlek!! Kia vår söta lilla bullis gömmer sig för solen =) <3


Kommentarer
Postat av: Moster Petra

Hej gumsan!

Förstår att du längtar till ul! Blir helt annat när man fått se det lilla knytet...du får berätta sen när du varit där :). Ta hand om er!!! Kramis

2010-05-01 @ 09:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0