Det var ett tag sedan jag vet...


Underbara Ting!!

Det har hänt mycket i mitt liv eller vårat liv sen senast jag skrev =) Välldigt roliga saker faktist!!
Mycke som kommer att förändra hela vårat liv, Och det känns underbart..
Kan inte ens förklara hur mycket jag längtar tills den dagen är här!
Tills vi får se det vi skapat och lära känna det lilla liv som just nu utvecklas mer och mer för var dag som går!
Känslan är så stor att jag inte ens kan förstå den!
Men det är en otroligt härlig känsla!
Jag längtar........



Tack Belinda För att du gjorde denna underbara tårta, när vi skulle berätta för min mormor och morfar =)
Den var omtyckt både till utseendet och smaken ;)
Andreas tycker att jag ska gå en tårtkurs hos dig haha ;) 

Nej nu blir det något att äta!
Ha en jätte bra dag!
Kram  

Kommentarer
Postat av: Felicia - livsstil & mode

Gud så söt liten tårta! :) Ser väldigt god ut också! :)<3

2010-07-07 @ 21:59:07
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: Ja den vart super bra! billa e så duktig på å baka den var ljuvlig kan jag säga =) hihi <3

2010-07-10 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0