SommarTider

Sitter Här och är dyng förkyld! Dricker mitt te med honung och vräker i mig citrusfrukter, I hopp om att allt ska gå över fortare..
I hopp om att hostan ska ge sig och att jag ska få sova en hel natt för omväxlings skull....

Pratade med min vän Tess och vi började härja gyllenetider texter =)
åååå vad jag längtar till sommaren... Vill att den kommer nu... Snön är just nu på min ute lista och sommar och sol på min inne lista..
Vill ha min Trenchcoat och små söta sommar skor...
Sitta på uteserveringarna och fika och titta på folk och bara njuta av livet =) 
Galet mys kommer det att bli...

Nej nu blir det lite frukost och lite two and a half men.. =D
Ha en jätte bra dag..

Kram kram


Stina en av våra engelska bullis älskar också sommaren! <3 lilla sötisen..


Kommentarer
Postat av: sonenta

Härligt med ul =) ni ska ju tidigare än oss, hihi!! du måste berätta allt om det sen. PUSS

2010-04-22 @ 19:07:44
Postat av: Billa!

Uteserveringar rockar! Vi få se till att hinna med några! Det finns en i Enköping som är väldigt bra! ;)

2010-04-23 @ 08:54:12
URL: http://thehouseofking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0