Pisces (Fiskarna)



Pisces (Fiskarna)



Element: Vatten
Kvalitet: Föränderlig
Planet: Neptunus




Positiva egenskaper:
Snäll, ärlig, tillförlitlig, vänlig, receptiv, intuitiv, sensuell, passionerad, medlidande, känslosam, fantasifull, konstnärlig, inspirerade, andlig, sentimental, intellektuell, charmig, djup, elegant, dramatisk, flirtig

Negativa egenskaper:
Slarvig, tankspridd, lättledd, har extremt starka känslor, hemlighetsfull, flyr ofta ifrån problem, överkänslig på det psykiska planet, dåligt tålamod, extrem

Gillar:
Att känna sig uppskattad, känna sig behövd och älskad, frihet, kunna gå sin egen väg, mystik och det oförklarliga, att fundera, att drömma, vara unik, känna sig intelligent

Ogillar:
Känna sig utsatt eller pressad, inte ha något mål, känna sig vilsen och oförstådd, bli tvingad att göra något man inte vill, bli kritiserad, bråkig miljö, inte ha känsla för struktur

Passar bäst ihop med:
Skorpionen, kräftan, oxen och andra fiskar

Passar sämst ihop med:
Tvillingarna, lejonet, vattumannen, vågen, väduren

Jobb som passar fisken:
Konstnär, musiker, skådespelare, författare, läkare, forskare, regissör, poet, designer, journalist och andra kreativa jobb

Intressen:
Måla, skriva, musik, teater, matlagning



Helt otroligt vad mycket av detta som stämmer in på mig =) Nästan allt faktist... Men det är en sak som inte stämmer in på mig och det är att vattumannen står på passar sämst ihop med.. Andreas e ju vattuman och Vi passar ju ihop som handen i handsken ;) men men vissa måste ju bryta trenden! Haha

Nu sitter jag ialla fall här i soffan, framför brasan, med en kopp te och läser lite skvaller tidningar  ;)
Ska åter gå till det nu..
Men ha en bra kväll...
XOXO


I just love the 50s.......... Här är jag på jobbet, power meet 2009!
Måste ju spexa till det lite ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia - livsstil & mode

Älskar den bilden, finns på min mobil med ;) Tänkte att jag skulle försöka komm upp och hälsa på er i sommar under power meet :) saknar er! Hälsa the family och pussa vovvarna <3

2010-04-15 @ 13:48:51
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0