Härliga underbara dag/kväll <3

Hej på er!
Den här dagen har vart heeelt underbar! sovmorgon.. har fått sova hela natten med för omväxlings skull..
Lite senare på dagen kom Tess å billa förbi på film tittande å fika, det blev new moon, kladdkaka å massa annat smått å gott.. Mumma var det ialla fall =D
Efter att dom åkt så blev det grillning.. *vilket inte gick såååå bra* med tankte på att karln jobbar och jag är helt värdelös på att grilla haha men det blev gott endå.. Vi får väll se utlåtandet när grill proffset kommer hem           kl 23:00 =) <3
Efter det Fyllde jag badkaret med vatten, tände lite ljus och tog med mig boken in och kröp ner i världens skönaste bad! Jag skojar inte det har nog aldrig vart sååå skönt att bada som det var idag =)

Nu blir det lite fil med knäckebröd hallon och blåbär.. Titta på en bra fílm och bara somna!
Imorrn blir det hårt arbete igen.. Bära, bära, bära, packa upp och fylla på butiken efter helgen, antar att det  har gått en del varor... =D
Men ni får ha en super härlig kväll!
Kram på er! <3


Kommentarer
Postat av: Felicia - livsstil & mode

Sv; Ja det ska bli jätte mysigt! =D <3

Jodå jag har det bra, liten sliten bara och trött efter all värme hehe. Hur är det med dig o magen då? :)

puss

2010-07-10 @ 15:05:38
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0