Insperationen flödar......



Nu var det dags igen, våren är här och min insperation växer fortare än dagarna går förbi!
Min plan nu i vår somma är att fixa iordning lite här hemma, Lilla hjärtats rum ska målas om, det ska slipas möbler som ska målas i olika färger, På hennes byrålådor ska det sättas djursiluetter, som ska underlätta sortering av kläder när det är dags för henne att lära sig det!
Gardiner ska sys och tyg ska häftas fast på hennes garderob.
Sen ska fjärilar som min vän har virkat upp i fjärilshimmlen i taket!
Kommer bli toppen där inne! <3





I huset mer ska väggar målas vita,golvet ska slipas och oljas om, ommöblering och lite nya detaljer ska in och piffa till det hela lite extra! =D åååå vill att allt ska vara klart på engång..

Sen har jag ett projekt till och det är att bygga mini möbler till min lilla tjej, som hon ska ha i sin lekstuga sen!
Det kommer verkligen bli en utmaning men, kul ska det bli! =D
kommer att uppdatera alla här på bloggen om hur det kommer att gå här i våra små och stora projekt å visa bilder före och efter!

Nej nu ska jag ta hand om min lilla tjej som precis har vaknat!
Ha en jätte fin dag i solen!

// Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0