Middagen klar nu...


Nu är middagen klar, och jag sitter här framför Tv:n/ Datorn..
Melina sover middag, så mamman får lite ensam tid, rätt skönt faktist =)
Väntar fortfarande på mitt paket från Zara hmm en timme kvar på leverans dagen, jaja ivärsta fall så får jag hämta det på posten imorrn.. men det hade ju vart kul att få hem det idag.. Men den som väntar på något gott..

Den här veckan är jag och Melina själva nästan hela veckan, pappan jobbar kväll slutar kl 24
så då får vi en tjej vecka =) det e så mysigt.. Hon är så go mitt lilla hjärta <3

Nehep om man kanske skulle ta och luta sig tillbaka i soffan en stund, kanske somna till lite innan lilltjejen vaknar..
Ha det så bra så länge!

// Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0