Solen underbara solen..


Nu var det ett tag sedan jag skrev, Och det har hänt massor i mitt liv!
Melina växer,å växer.. Hon är lite över 5 månader redan, Helt galet!
Hon har precis lärt sig sitta, och allt är så himla mycke roligare nu verkar det som! =D
Lilla hjärtat! Den lyckligaste dagen i mitt liv var när du kom!

Så dagen kommer att bestå áv frulle nu på morgonen, passa på att få lite egentid!
Hjärtat är sjusovare så hon sover än! <3
Sen kommer Tess och Belinda över på besök, promenad sen får vi se vad mer för kul vi kommer på att göra!
Till kvällen blir det mat och lek med pappan som kommer hem kl 15..
Kommer bli en underbar dag det här!

Sen är det ju bara en vecka kvar tills min underbara kusin fyller 18 år!! =D
Stora tjejen <3
Kommer ihåg när du kom, så liten var du, och jag ville hålla i dig hela tiden <3
Hihi hoppas att vi kan ses snart! saknar dig massor!

Nej nu ska jag göra lite frukost och titta klart på The Voice på kanal 5!
Såååååååå bra är det =D

Ha en underbar dag! så skriver jag mer senare!

// Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0