Uppe me tuppen!

Att vakna till fågelkvitter, att solen glimtar in genom persienerna och en mysig dotter kan ju faktist inte bli bättre!
Medans mamman går upp sover dottern snällt vidare.

Idag står det en del på schemat:

9,20 Ska jag vara hos läkare å kolla upp min yrsel jag har haft någon vecka nu, får väll se vad vi kommer fram till!

Svänga förbi Mormor/mamma medans vi är på stan.

Efter det så far vi iväg till poståkerit för att hämta paketet från Zara,

Sen en sväng förbi plantagen och kolla om det har kommit några roliga blommor som vi kan plantera ute!

Sen till sist åka förbi Morfar/pappa på jobbet och kramas lite med honom!
Dagen kommer att gå fort har jag en känsla av..

Tittade på en unge i minuten igår.. Guuud underbara program, Jag längtar tills vi är där igen! haha
inte just nu men innom sin tid!
Känns som vi var där igår, har inget negativt alls att säga om min förlossning, allt gick super bra! tyckte inte smärtan var nå speciellt jobbig, och efter epiduralen så kändes det ju knappt..
Sov i två timmar och var fitt for fight sen när hon väl skulle ut!
Hoppas verkligen att det blir så vid nästa barn också!

Nej nu ska jag plocka lite här hemma innan vi ska göra oss i ordning för våra äventyr!

Ha det så bra så länge!

// Eva


Kommentarer
Postat av: Felicia - livsstil & mode

sv; Ja den är sjukt underbar hennes låt! :) Många bra sångerskor kommer från västerås, så man kanske skulle satsa på en sångkarriär själv ;) hehe. Ska bli super mysigt att få träffa er igen! <3 puss & kramis

2011-07-06 @ 11:17:43
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0